Activiteiten

Kernactiviteiten:

  • Uitvoeren, adviseren en begeleiden van (complexe) Europese aanbesteding projecten en (complexe) inkoop vraagstukken en strategieën voor de publieke sector.
  • Interim- en projectmanagement.
  • Uitvoeren en schrijven van het noodzakelijke aanbestedingsbeleid.
  • Adviseren op het gebied van organisatie en inrichting van de inkoopfunctie.
  • Opstellen van (raam-, mantel-) overeenkomsten t.b.v. dienstverlening, leveringen alsmede concessieovereenkomsten.
  • Detachering van inkoopprofessionals.

 

Nevenactiviteiten:

  • Uitvoeren en ontwikkeling van inkoopbeleidsplannen
  • Opstellen van algemene voorwaarden
  • Opleiding en training op het gebied van Europees aanbesteden

 

Opdrachtgevers en de markt:

  • De werkzaamheden vinden plaats in de publieke- en non-profit sector.
  • Ministeries en hun agentschappen, gemeenten, provincies en waterschappen
  • Instellingen binnen de gezondheidszorg
  • Instellingen binnen het onderwijs
  • Publiekrechterlijke instellingen
  • Inhuur door Inkoop en adviesbureaus